Ahad, 3 Januari 2010

UMNO sayangkan Allah...camera ready!...nnn action...cutttt!!!


Naib Ketua Pemuda UMNO Pulau Pinang, Ir. Shaik Hussein Mydin (depan, lima dari kiri) bersama sebahagian dari Ahli Jawatankuasa Pemuda UMNO Negeri dan pemimpin UMNO bahagian mengangkat tangan sebagai tanda membantah penggunaan kalimah Allah oleh akhbar mingguan Herald-The Catholic Weekly di hadapan Masjid At-Takwa di Mak Mandin, Seberang Perai, semalam.

Sayangkan Allah tapi UMNO bermati-matian berjuang mempertahankan undang-undang manusia...biarpun manusia boleh berpura-pura, boleh berlakon didepan media tetapi mereka tidak boleh menipu Allah SWT.Dan kita sebenarnya sudah lama mengetahui perangai temberang UMNO ini.

Kerana jika benar sayangkan Allah sepatutnya mereka berdemo mintak Perdana Menteri dari parti UMNO itu tutup pusat-pusat hiburan yang penuh maksiat, tutup kilang-kilang arak dan pusat-pusat perjudian yang melata di bumi Malaya ini dari bawah bukit sampai ke atas bukit, tuntut haramkan sistem riba, tuntut laksanakan undang-undang syariah hudud, tuntut laksanakan hukum murtad, tuntut jangan zalim pada rakyat, tuntut jangan rasuah jangan khianat dan tuntut bini PM UMNO itu tutup aurat (banyak lagi tapi malas nak tulis).Kerana selama ini gagal melaksanakan sistem Islam lah maka kesan nya banyak merosakkan akhlak dan akidah umat Islam dalam negara ini.

Ayuh buktikan dengan sebenar-benarnya supaya Allah juga sayang kepada UMNO.Jangan nak berlakon kerana kamu nampak isu ini akan meraih sokongan kepada parti perkauman yang sudah berkarat dan membusuk itu.

Jangan ikut perangai Abdullah Ubay di zaman Nabi SAW , didepan baginda mengaku sayang dan taat tetapi di belakang mengumpul orang ramai bermesyuarat berbincang bagaimana hendak menghalangi perjuangan Nabi SAW untuk menegakkan Islam.

~Demo kat masjid kunun nya tapi solat jemaah pun tak pi :p...Kami tidak akan tertipu dengan lakonan kamu UMNO....cuttttt!!!!

2 ulasan:

  1. bile depa nak buat rusuhan? 1st skali nak tengok depa bawak bendera tak bile nak merusuh..

    BalasPadam
  2. baginda, kite alu2 kn rusuhan drp umno...keh3

    BalasPadam