Isnin, 27 April 2009

jadiii..jadi pelik

catatan satu

Penantian di Penanti akhirnya terjawap hari ni setelah SPR mengumumkan pilhanrya kecil di DUN Penanti akan diadakan pada 31 Mei dan hari penamaan calon pada 23 Mei ini.Naseb bukan 13 Mei(ni modal umno nak ceramah..haha)
Tapi kali ni SPR menambah kan lagi darjah kepelikan(mcm org buang tebiat) mereka dgn melarang mendirikan pondok panas atau barung dan juga dilarang ada perayu undi ketika hari mengundi...nak melaksanakan budaya tenang dan aman dlm p/raya kata SPR...hehe ye ke? Selama hangpa(SPR salah satu kompenan parti gelap BN, mcm kekasih gelap tu ler) duk menang dulu2 suka hati laki tiri mak hang jer benarkan bende2 tu semua... ada lagi kah selepas ini perkara2 yg pelik akan diumumkan?? apakah kepelikan undang2 SPR ini bakal menjamin kemenangan UMNO BN?? InsyaAllah rakyat Penanti sedang menanti untuk mnjaringkan gol ke 5 PR yg bakal mnjadi kan kedudukan PR 5 - UMNOBN 1(btg ai)..


catatan 2


Alex Ferguson

'Kami tak harus terlalu yakin ketika ini'

MANCHESTER: Alex Ferguson enggan mengakui perebutan gelaran Liga Perdana Inggeris (EPL) sudah berakhir selepas skuadnya berkelebihan tiga mata di tangga teratas hasil kejayaan menakjubkan 5-2 ke atas Tottenham Hotspur di Old Trafford, kelmarin.

Pengurus United itu melihat pasukannya menyumbat lima gol dalam tempoh 22 minit babak kedua untuk bangkit selepas ketinggalan 0-2, tetapi mereka beruntung hasil anugerah penalti kontroversi oleh pengadil, Howard Webb.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan