Sabtu, 17 Oktober 2009

Zambri pun bagi jugak...

Zambri Gadai tanah Orang Melayu...

Sama tapi tak serupa

KUALA LUMPUR 15 Okt — Kerajaan negeri Perak mengumumkan peruntukan tanah seluas 800 hektar untuk manfaat Tabung Pendidikan dan Pengupayaan Pendidikan Kaum India di negeri itu.

Menteri Besar Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir berkata tanah itu akan diusahakan oleh Yayasan Perak dengan tanaman kelapa sawit dan hasilnya akan disalurkan kepada tabung itu untuk diagihkan kepada pelajar miskin.

"Saya berharap ini merupakan berita gembira kepada kaum India sempena sambutan Deepavali Sabtu ini,” katanya kepada pemberita selepas menghadiri Perhimpunan Agung UMNO 2009 di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) di sini hari ini.

Katanya usaha itu merupakan komitmen kerajaan negeri membantu meringankan beban kewangan semua kaum yang menghadapi masalah melanjutkan pelajaran di negeri itu.

Sebelum ini, menurutnya, sejumlah 2,000 hektar tanah juga dikenalpasti untuk memberi faedah kepada lebih 700 Sekolah Agama Rakyat (SAR) manakala 1,000 hektar lagi untuk faedah sekolah persendirian Cina. sumber



* dulu riuh satu Malaya nizar gadai tanah dekat cina serta nizar boneka cina...... le ni moh kita riuh satu dunia Zambri gadai tanah dekat spesis yang hampir sama dengan beliau *


~mana pewaris? mana perkasa?? mana pakida??? mana braheng ali???? mana mangkuk hayun pecacai penjilat humno????? mana...manaa!!! hangpa lari kemana weiii!!!! hangpa dah taubat ka?? pi la buat demo!!!
masa nizar dulu hangpa sibuk berdemonstrasi...kununnya tanah melayu digadai oleh nizar
....


khhaak thhuiiihhh!!!


2 ulasan:

  1. zamri nak bagi kat cina dan melayu tapi mereka tak sudi yang ini mudah di beli hahahahah..bro umno ngha dok melopong menganguk kepada zamry

    BalasPadam
  2. bro, kalu bagi amik...mau undi sori lerr...hehe

    BalasPadam