Ahad, 30 Ogos 2009

puasa....merdeka!!!

Diam tak diam hari ni dah 9 hari kita menjalani ibadah puasa, makna nya 21 hari lagi atau kurang dah nak raya...yey yey...hehe.

Begitu juga esok 31 Ogos adalah hari kemerdekaan negara yang kucintai kali ke 52.Sambutan Hari kemerdekaan akan dilangsungkan di Dataran Parlimen, bermula jam 7.30 pg semua jalan yang menghala ke Parlimen akan ditutup yer...ingat tu ditutup!! jangan gatai2 nak lalu jalan tu hari esok. Kalu lalu jugak, hangpa akan jadi senasib dgn demonstran yg bantah ISA 1Ogos lalu...kena bedil gas pemedih mata dan sembuq ayaq kimia (padan muka...kahkahkah).Upacara yang akan berlangsung lebih kurang 1jam itu akan mengumpulkan lebih drp 8000 orang termasuk pemimpin2 BN dan PR.

Selamat hari kemerdekaan yang ke 52 pada semua!!

ini adalah drp berbgai jenis laugan yg penah kita dengar~Merdeka!!! Madey kaa!!! mau duit ka!! (mauuuu...) bunyik hampir sama tetapi mempunyai maksud yg jauh berbeda....

~Pesanan untuk mereka(org Islam) yg hadir ke sambutan hari merdeka di seluruh negara esok...hangpa jgn lah sengaja merdeka drp berpuasa pulak yer!


3 ulasan:

  1. paklah...salam merdeka dari saya....
    ucapan tarak...otak tepu..hehehehe

    BalasPadam
  2. selamat merdeka bro..harap kita tak di jajah dengan cara moden

    BalasPadam
  3. era salam merdeka juga utk hang...otak tepu xper jgn otak penjajah...bahaya! hahahaa

    mamai...slmt merdeka juge utk lu bro...kita skrg sdg menentang warisan penjajah...iaitu UMNO nama pun omputih lagiii...hehe

    mau duit ka!!!!

    BalasPadam